čtvrtek 15. dubna 2010

FAKE TAPES

Průtrž mračen, středa večer, U-klub, backstage, gauče, bizzar plakáty, litry coly i i-pody.
A u toho všeho Bloggerská frakce AFOhledu. Ladies & Gentlemen let us present Adam & Adam a Jakub & Jakub. Dvěma slovy FAKE TAPES!


Sarah: Co si myslíte o hudební dramaturgii festivalu a proč si myslíte, že jste byli vybráni?

Jakub1: Já o tom nic nevím, ale abych se připravil na dnešní koncert, tak jsem jedl celej tejden olomoucký tvarůžky. Smažil jsem je na pánvi.

Adam1: Tak já teda odpovím. Dnešní večer má dost zajímavý složení. Kapela No Distance Paradise je mladá nadějná kapela jako my, ale oni jsou ještě mladší. Viděli jsme je v Praze tak před rokem a teď to bylo o dost lepší, hrozně se zlepšili. A kapela Rara Avis jsou takoví naši kamarádi-rivalové. Navzájem si ze sebe děláme prdel, ale vlastně se máme rádi.
No a proč jsme byli my pozvaní, to moc jakoby ani nevím. Možná díky Markovi, našemu kamarádovi z kapely Dorian Gray's Prostitutes. Teď se jmenujou Princess harajuku x něco.

Jakub1: X Harajuku Princess

Adam1: Sorry Máro, jen je to hrozně složitý si to zapamatovat. Mára nás má rád.

Adam2: My jeho taky.

Adam1: Tak ten nás pozval a my jsme rádi. Určitě tady máme nějaký fanoušky, protože jsme tady v Olomouci hráli už čtyřikrát.

Fotografka Jana (šeptem): Dvakrát.

(Adam1)

Sarah: znáte kapelu Masterpiece?

Jakub1: Vím, že Masterpice je album od Metallicy


Sarah: Je to kapela, která tady vystupuje v rámci pátečního doprovodnýho programu s Please The Trees

Adam1: Tak to si kluci docela věřej... Please The Trees známe. Kapela Please The Trees jsou masterpiece. Please The Trees a Masterpice. Tak to jsou tam kvůli tomu, že se to rýmuje, ne?

(True Pure Norwegian black metal Dark Funeral & Adam2)

Kryštof: Co si myslíte o tom, jak se Roads propagujou?

Adam1: Ano, k tomu mám co říct. Já totiž žiju v Praze celej život a mám tam spoustu kamarádů a známejch. První věc, kterou jsem kdy slyšel o Roads bylo, že psali, kam mohli. Rádi poskytujou veselý rozhovory. Chtělo by to, aby míň lezli do zadků.

Kryštof: Tak vy se asi taky nevyhýbáte protekci...

Adam1: No jo, ale je přirozená! Když nám někdo něco nabídne, tak to vezmeme, ale nepíšeme nikomu maily a neprosíme, aby nás vzali tam a tam. Samozřejmě, že když mám kámoše, se kterým sedím na drinku a vím, že dělá fesťák, tak mu klidně řeknu: Hele, my Vám tam zahrajme, a bude to fér. To není protekce, tak to prostě chodí. A nejenom u nás, ale úplně všude. Kdybychom toho nevyužívali, tak by jsme byli úplný debilové.


A můžu se zeptat já? Proč ses ptal na Roads?

Kryštof: Já jsem právě slyšel o tý kauze, jak rozesílají maily, a jak všude vidíš nálepky se skákavýma beatlesáckýma klukama. Jste kapela podobnýho ražení, i když nejste tak veselý, tak mě to zajímalo...

Sarah: Co si představíte pod zkratkou A-F-O?

Adam2: Mimozemšťany.

Adam1: Já když jsem psal, že hrajeme na AFO festivalu, tak jsem omylem napsal UFO. Pak jsem to přepsal, ale kdyby to mělo být A-F-O, tak je to třeba Anomorfní finduskebulární oditukulum.

Sarah: Víte, kdo je to lord Robert Winston?

Adam1: Kdyby tohle byla hra na asociace, tak by to byl lord Voldemort.

Jakub2: Mně to připomíná jméno nějakýho americkýho prezidenta.

Adam1: V Americe nejsou lordi vole.

Adam2: Možná postavička ze South Parku.

Jakub1: Nebo značka cigaret.

Jakub2: Winston Smith, to mi připomíná tu slavnou knihu...

Sarah: Já teda prozradím, že je to hlavní host festivalu, vědec, významný gynekolog a dokonce sedí i ve sněmovně lordů.

Adam1: Já kdybych byl žena, tak bych chtěl potkat lorda gynekologa. Pane lorde, vážíme si Vaší práce na našich ženách!


Sarah: Víte co, nebo kdo jsou to fraktály?

Adam1: Fraktál je zlomenina...počkat!

Adam2: To je spíš fraktura, ne?

(zleva: Jakub2, Adam1, Adam2, Jakub1)

Sarah: A teď poslední otázka. Slogan našeho festivalu je vidět a vědět. A já se ptám, co vidět a co vědět?

Adam1: To je hodně filozofický. Někdo vidí, co chce, ale člověk by měl vědět... třeba co jí. Protože co jí, to je. Měl by vědět, co říká, což já často nevím.

Jakub2: Člověk by měl vědět co jí, člověk by měl vědět, co je kolem něj, člověk by měl vědět, proč žije. A taky vidět ten svět a život, kterej žije, tak jak ho chce vidět.

Adam2: Já bych tu otázku ještě prodloužil - co vidět, co vědět a co slyšet. Musíte vidět, musíte vědět a musíte slyšet Fake Tapes. A to jsme my!

(smích)


A pak geometrická řada FAKE vtipů. Vtipů krátkých. Vtipů milých. Vtipů méně vtipných. Vtipů provařených. Fakt vtipných vtipů. Vtipů méně vkusných. Každopádně nyní máme celý archiv vtipů k téměř každému tématu AFO. IN THIS BLOG SOON....
© fotoJanphotsa Ganev

2 komentáře: